2012-06-04

Snart sommarlov!

Idag jobbade vi på, vad vi hoppas blir dom sista ändringarna på våran c-uppsats. När den är godkänd har jag sommarlov fram till den 16/6. Då jobbar jag 2 dagar och är sedan ledig ytterligare 6 dagar innan jag börjar jobba på riktigt. Det ska bli riktigt skönt!

I sommar jobbar jag på babyproffsen här i umeå och anton jobbar på NTI distans även denna sommar. Vi slutar åda två v.32 och då har jag 3 veckor ledigt innan skolan börjar. Anton går ut i arbetslöshet/börjar vikariera om han inte hittar ett jobb innan dess. Han hoppas verkligen på att slippa vikariera eftersom det blir så omständigt. Helst av allt tror jag att han hade velat vara kvar på ålidhem där han trivs men vi får väl se om det ens är ett alternativ.

Vi var förresten och kollade på lägenheten i stan igår. Den var riktigt bra när det gäller i princip allt utom tapeter och det är ju enkelt att fixa. Håll tummarna nu! Vi får veta hur det blir på fredag.

Inga kommentarer: