2011-02-20

Sjuklingar

Här är vi sjuka för tredje helgen i rad. Eller i alla fall barnen. Anton är frisk och har varit och spelat ikväll. Vinst (tillslut) mot Mora med 8-6. Jag och barnen hade tänkt fara och kolla men vi är som sagt sjuka. Jag blev riktigt dålig i fredags och nu är jag i alla fall feberfri, men huvudvärk och förkylning sitter i. Tilda kändes lite varm i förmiddags men hon är mest förkyld. Det är nog Theo som är värst nu med hög feber och hosta. Vi har inte tid att vara sjuka just nu så jag hoppas det går över snabbt. Anton har praktik på John Bauer och jag har tenta imorgon och en massa obligatoriska lektioner inför min praktik som börjar om 8 dagar. JAg ska vara på hjärtcentrum här i Umeå och ser verkligen fram emot att få testa på hur det är att vara sjukgymnast!

Inga kommentarer: