2011-02-21

Full rulle idag...

Idag har jag fått mycket gjort! Imorse var jag och Izzie på en rask 2km promme, sedan grötfrukost och därefter väntade tenta om stroke och sånt. Jag tror det gick bra...

Efter tentan hämtade jag ut mitt id-kort för praktiken och sedan åkte jag hem så anton fick fara iväg på sin praktik. Tilda och Theo är båda förkylda men Theo har även 40graders feber och hemsk hosta så dom är hemma än. Jag har hunnit mysa med barnen, laga mat, städa hemma, mysa lite till samt ta ytterligare en fajt med Tilda. Trotsåldern får gärna gå över nu...

Anton dök upp hemma igen efter 19 och då for jag och Izzie iväg på en ordentlig promme och på vägen hem stannade vi och köpte frukt och keso som jag har varit sugen på hela dagen. Har hunnit sätta i mig en tallrik med apelsin och keso (tack Karin för tipset) och det var såå gott! Nu har jag gjort nog idag och bara anton blir klar med sin presentation så väntar lite serier :)

Har även hunnit ta några härliga bilder på barnen, men dom lägger jag ut en annan dag för just nu orkar jag inte.

God natt på er!

Inga kommentarer: