2012-05-30

Håll tummarna nu!

Nu har vi tackat ja till lägenheten, men vi är bara 4:a i kön och dom tre som är före oss har denna dag på sig att svara. Håll tummarna för att dom tackar nej/inte svarar innan 06.30 imorgon! I så fall blir det flytt den 1/8...

Här hemma avlöser sjuklingarna varandra och medan Tilda har sin första helt feberfria dag så åkte Theo på feber. Jag hopas verkligen dom är feberfria imorgon så dom åtminstone får fara på sitt vårspel! I år är Tilda hund och Theo är groda och dom ser verkligen fram emot det. Kan även meddela att medicinerna jag fick igår har gjort susen och jag sov gott i natt och mår bättre idag än jag har gjort på länge. Idag hade jag den första av 3 seminariedagar och sedan är det bara några ändringar på c-uppsatsen innan jag får ett välbehövligt sommarlov. Sedan återstår bara 20 veckors studier innan jag kan titulera mig leg. sjukgymnast!

Inga kommentarer: