2012-05-29

Klagobloggen

Den här förkylningen jag har åkt på är verkligen inte att leka med. Det värker i lungorna och jag hostar tills jag tror att jag ska spy alt. tills jag inte får någon luft... Idag känner jag mig dessutom lite febrig. Blir nog VC idag för min del istället för blodomloppet. Det är ju just typiskt att man ska bli sjuk veckan innan man har nått målet. För 10 veckor sedan började jag löpträna för att kunna springa milen ikväll på loppet men det är ju bara och glömma då jag flåsar och hostar bara av att gå uppför trappan. Tildas feber är inte heller bättre. Hon varvar ipren och alvedon och kommer trots det, inte ner i normal temp... Sa jag att vi är less på att vara sjuka?

Tänkte bjuda på ytterligare några bilder från det senaste året:

1 kommentar:

Cathi sa...

Oj, vad jag saknar Tilda och Theo när jag ser dom här fotona - längtar efter Mommokramar <3